Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2021

Λες σε κάποιον "Σ' αγαπώ!" και τρομάζει



Απορία το 'χω. 

Από πότε η αγάπη έγινε παρεξηγήσιμη? 


Ας μου πει κάποιος, βρε παιδιά, μην μένω στην άγνοια. 


Λες σε κάποιον "Σ' αγαπώ!" και τρομάζει. Κι αμέσως υψώνει τοίχους, για άμυνα.


Δεν παρερμηνεύεται η αγάπη. Δεν πρέπει. Άλλο είναι η φιλία, άλλο ο έρωτας, άλλο η συμπάθεια, άλλο η Αγάπη. Διαχωρίστε τα, ρε παιδιά, μην μπερδεύεστε. 


Εμένα, όταν μου λέει κάποιος πως μ' αγαπά, συγκινούμαι. Πολλές φορές νιώθω τα μάτια μου να βουρκώνουν και του λέω γεμάτη ευγνωμοσύνη "Ευχαριστώ, που αξίζω την αγάπη σου!". Και το εννοώ.


Σπουδαίο πράγμα να σ' αγαπούν, χωρίς όρια και χωρίς φραγμούς, χωρίς περιορισμούς, χωρίς δεσμεύσεις. Γιατί αυτό είναι η αγάπη, όλα αυτά τα αισθήματα που σε κάνουν να θες τον άλλον να είναι καλά, να είναι ευτυχισμένος. Να χαίρεσαι που υπάρχει στη ζωή σου, ακόμη κι αν δεν είναι κοντά. Να δίνεις από το είναι σου, χωρίς να μετράς και να υπολογίζεις τι έδωσες και τι θα λάβεις. Γιατί στην αγάπη δεν λογαριάζονται αυτά. 


Νιώθεις, πράττεις. 

Απλά τα πράγματα. 


Χωρίς αναστολές, χωρίς προσκολλήσεις, χωρίς προσδοκίες. Τέτοια δεν χωράνε στην αγάπη. 


Γιατί πολύ απλά η αγάπη είναι αγνή, άδολη, αέναη, πηγαία. Δίχως όρια και φραγμούς. 


Είναι ωραίο ν' αγαπάς. Ακόμα κι αν δεν είναι αμοιβαίο, εσύ νιώθεις υπέροχα μέσα σου. 


Και ξέρεις γιατί? 

Γιατί εσύ νιώθεις την αγάπη να πλημμυρίζει μέσα σου και την μοιράζεσαι. Έτσι, για να πολλαπλασιαστεί. Να νιώθουν όλο και περισσότεροι άνθρωποι την ευλογία του να αγαπιούνται. 


Κι αν όλα αυτά φαντάζουν στα δικά σας μάτια περίεργα, τότε τι να πω? 

Σας προσκαλώ να 'ρθείτε στον κόσμο μου, στον κόσμο της Αγάπης και της Ευγνωμοσύνης, όπου όλα είναι υπέροχα. Ακόμη και τα ζόρικα. Αυτά κι αν είναι... γιατί απ' αυτά πάντα γεννιούνται τα πιο ωραία. 


...και, ναι, τολμώ να λέω "Σ' αγαπώ!".

Αν το πω και σε εσένα, σε παρακαλώ, μην τρομάξεις. Τίποτα δεν ζητώ για αντάλλαγμα. Απλά εκφράζω αυτό που νιώθω. 


Ακόμη δεν έχει καλά-καλά ξημερώσει και οι ευχές που έχω πάρει είναι αμέτρητες. Σήμερα νιώθω ότι αγαπώ όλο τον κόσμο. Σας ευχαριστώ μέσα από την ψυχή μου για τις αξιοσήμαντες ευχές σας! 


Χρόνια πολλά σε όλους όσους γιορτάζουμε σήμερα! Κάθε χαρά και κάθε καλό να ανθίζει στις ψυχές και στις ζωές μας!


Αγαπώ κι Ευγνωμονώ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου